Direktlänk till inlägg 13 oktober 2010

Nya Livet

Av Linda H - 13 oktober 2010 19:58

Ja ni imorgon börjar nya livet.


I will sure die.


Jag har köpt en våg.


En digital personvåg i vitt glas från biltema. 119 pix.


Kan ni tänka er att jag spenderat över hundra svenska kronor på något så hemskt. En sån självplågare jag är. Eg borde jag inte ens ha tatt emot en  om jag fått den gratis. Av princip.


Har inte vägt mig på vaddå? Två år? O jag lovade mig själv vid sista tillfället att inte hålla på mä't. För att jag blir fixerad. Men things change.


Helt andra förutsättningar nu. Helt annat liv. Helt annan livssituation och erfarenhet. Kanske. Vi får se.


Så imorrn ere jag som går öpp, dricker en kopp svart kaffe, ger mig ut med stavarna en timme, sen kommer hem o går på dass o sen sen sen väger jag mig.


Herregud giv mig styrka!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda H - 17 oktober 2010 15:44

har en del oinplanerade dagar nu som jag inte jobbar på. Därav dåligt med uppdatering. Samt att jag tränar en del. Börjat med det nu. =)Ska ta o passa på medans solen e uppe o ta ett varv i skogen med samboh.   LOVE! ...

Av Linda H - 10 oktober 2010 10:29

     Ovanstående var igår.   Nedanstående är idag, efter en gårdagskvälls lekande med ettåring o annat så har det bara lossnat. O det känns nog ungefär lika gött som det ser ut. Hell, let's go and tvätt it med koksalt, häva på lite väteperoxid ...

Av Linda H - 7 oktober 2010 09:37

Gjorde ett inlägg häromdan som hamnade på facebook utan att jag menade det. Så jag tog bort det. O nu har jag klickat ur rutan för jag har ingen lust att posta ALLT på fb.   Det jag skrev då står fast idag också iaf: jag har fått ett vikariat fro...

Av Linda H - 1 oktober 2010 23:19

När jag nu nyss slösurfade på aftonh*ran fann jag en intressant länk som visar en slideshow över hur man lyckats med ovanstående rubrik. (originallänken: http://www.e24.se/kvinna/balans/undvik-det-som-trottar-ut-dig-pa-jobbet_2329715.e24?service=slid...

Av Linda H - 1 oktober 2010 09:43

...men jag sitter fortf i mina röda fleece-slöar-pyamasbyxor med håret på ända (gjort ett försök att hitta diatemet för luggens skull but in vain!) och filosoferar kring min lediga dag. Tanken e stada. Larsi jobbar till 11.15 idag (ÄNTLIGEN LITE JOBB...

Presentation


Syster H. Nyutexad sjuksköterska, utvandrad från Kd till Forshaga. Skriver om allsköns ointressanta ämnen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards