Direktlänk till inlägg 29 september 2010

Hej igen!

Av Linda H - 29 september 2010 12:08

Nu sitter jag här och kletar kortisonsalva och vanlig billig handcreme på tangenterna igen och än en dag så inväntar jag ett kvällspass på sjukhuset. Fyllde precis i sambons skaffa-ytterligare-ett-medmeda-kort-lapp så vi har varsitt ihop. Typ. Jag fattar inte. Men det löser sig. Är en sån dag.


Än en gång har vi varit till gymmet och även idag var det skönt. Sambo hade en sämre gymdag, men sånt kommer ju o går. Kummin sitter intill mig, eller ja... ligger som en klump intill mig på golvet och spinner nöjt. Svärfar kom opp med han innan han öppna affärn för kattrackarn satt vid dörrn o vänta. Om typ 20 minuter ska jag sätta mig i bilen. Allt e klart. Bara matlådan som skall plockas ur kylen typ. Känns som jag har ett så otroligt spännande liv att skriva om i nuläget. Men imorgon blire nog annorlunda... kanske.


För imorrn har jag inget jobb inplanerat. Det ringde förut när jag va påväg till eller på gymmet men jag hörde det inte och såg det först en halvtimme senare när vi var nästan klara. Men det märks vad jag får för jobb i helgen. Iaf fått ett pass i november om jag inte skulle ha fått nått vikariat innandess. Imorrn vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på om jag e ledig. Förmodligen får jag väl dra en dammsugare, röja lite nånstans o kanske bara softa. Om solen e framme som den varit senaste dagarna kommer jag nog att gå en långpromme med sambo.


Om jag e ledig på fredag, vilket jag verkligen hoppas, ska jag ta min svägerska Sara med mig på stan på eftermiddagen. Kanske att hon får dela en superhemlis. Behöver nämligen reka lite inför framtida bestyr i mitt liv... men nog om det! Tids nog så skriver jag väl av mig om detta också. Kul, eftersom ingen vet att jag skriver i den här bloggen! Mest för mina egna tankar och funderingar.


puss o kram

Linda

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda H - 17 oktober 2010 15:44

har en del oinplanerade dagar nu som jag inte jobbar på. Därav dåligt med uppdatering. Samt att jag tränar en del. Börjat med det nu. =)Ska ta o passa på medans solen e uppe o ta ett varv i skogen med samboh.   LOVE! ...

Av Linda H - 13 oktober 2010 19:58

Ja ni imorgon börjar nya livet.   I will sure die.   Jag har köpt en våg.   En digital personvåg i vitt glas från biltema. 119 pix.   Kan ni tänka er att jag spenderat över hundra svenska kronor på något så hemskt. En sån självplågare...

Av Linda H - 10 oktober 2010 10:29

     Ovanstående var igår.   Nedanstående är idag, efter en gårdagskvälls lekande med ettåring o annat så har det bara lossnat. O det känns nog ungefär lika gött som det ser ut. Hell, let's go and tvätt it med koksalt, häva på lite väteperoxid ...

Av Linda H - 7 oktober 2010 09:37

Gjorde ett inlägg häromdan som hamnade på facebook utan att jag menade det. Så jag tog bort det. O nu har jag klickat ur rutan för jag har ingen lust att posta ALLT på fb.   Det jag skrev då står fast idag också iaf: jag har fått ett vikariat fro...

Av Linda H - 1 oktober 2010 23:19

När jag nu nyss slösurfade på aftonh*ran fann jag en intressant länk som visar en slideshow över hur man lyckats med ovanstående rubrik. (originallänken: http://www.e24.se/kvinna/balans/undvik-det-som-trottar-ut-dig-pa-jobbet_2329715.e24?service=slid...

Presentation


Syster H. Nyutexad sjuksköterska, utvandrad från Kd till Forshaga. Skriver om allsköns ointressanta ämnen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<<
September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards