Direktlänk till inlägg 1 oktober 2010

Morning has broken

Av Linda H - 1 oktober 2010 09:43

...men jag sitter fortf i mina röda fleece-slöar-pyamasbyxor med håret på ända (gjort ett försök att hitta diatemet för luggens skull but in vain!) och filosoferar kring min lediga dag. Tanken e stada. Larsi jobbar till 11.15 idag (ÄNTLIGEN LITE JOBB ÅT GRABBEN) så jag tänkte ev att han får hänga på till stada. Vi ska nämligen möta upp madri och titta ut tyg till gardiner för tv-rummet. Hoppas vi hittar nått bra.


Innandess ere tänkt att jag ska möta upp svägirska Sara o gå på stan. Hade tänkt ta henne med på bus UTAN lars, men näre blir så nära inpå som mami slutar så kanske jag bara får upplysa svägerska om att vi har en plan ihop. Hihi ;)


Annars ere väl som vanligt när jag skriver antar jag. Förutom att sambon arbetar o jag e ledig.


Kylan e påväg också. Märks verkligen nu. Vår fönstertermometer sa att det var 2.7 igårkväll. Igår morse i Skåre vare 0.4 o jag fick skrapa rutorna på bilen o jag hatar första gångerna med is på rutorna. Jävla skit. Nu blire absolut inget mer utebad (om jag ens trott tanken) i Sverige 2010. Om man int åker till typ Gustavsvik eller badar bastu eller tunna eller nått sånt.


Nyss kom Sveriges gladaste PimPim till dörrn när jag lockade in honom. =) Kul att det går bra att ha dem ute!!!!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda H - 17 oktober 2010 15:44

har en del oinplanerade dagar nu som jag inte jobbar på. Därav dåligt med uppdatering. Samt att jag tränar en del. Börjat med det nu. =)Ska ta o passa på medans solen e uppe o ta ett varv i skogen med samboh.   LOVE! ...

Av Linda H - 13 oktober 2010 19:58

Ja ni imorgon börjar nya livet.   I will sure die.   Jag har köpt en våg.   En digital personvåg i vitt glas från biltema. 119 pix.   Kan ni tänka er att jag spenderat över hundra svenska kronor på något så hemskt. En sån självplågare...

Av Linda H - 10 oktober 2010 10:29

     Ovanstående var igår.   Nedanstående är idag, efter en gårdagskvälls lekande med ettåring o annat så har det bara lossnat. O det känns nog ungefär lika gött som det ser ut. Hell, let's go and tvätt it med koksalt, häva på lite väteperoxid ...

Av Linda H - 7 oktober 2010 09:37

Gjorde ett inlägg häromdan som hamnade på facebook utan att jag menade det. Så jag tog bort det. O nu har jag klickat ur rutan för jag har ingen lust att posta ALLT på fb.   Det jag skrev då står fast idag också iaf: jag har fått ett vikariat fro...

Av Linda H - 1 oktober 2010 23:19

När jag nu nyss slösurfade på aftonh*ran fann jag en intressant länk som visar en slideshow över hur man lyckats med ovanstående rubrik. (originallänken: http://www.e24.se/kvinna/balans/undvik-det-som-trottar-ut-dig-pa-jobbet_2329715.e24?service=slid...

Presentation


Syster H. Nyutexad sjuksköterska, utvandrad från Kd till Forshaga. Skriver om allsköns ointressanta ämnen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards