Alla inlägg den 7 oktober 2010

Av Linda H - 7 oktober 2010 09:37

Gjorde ett inlägg häromdan som hamnade på facebook utan att jag menade det. Så jag tog bort det. O nu har jag klickat ur rutan för jag har ingen lust att posta ALLT på fb.


Det jag skrev då står fast idag också iaf: jag har fått ett vikariat from 25 oktober tom januari som kortast, troligen längre. 75% minst. Gött värre! 24an.


Därför kände jag i förrgår för att va lite slösaktig och unna mig något för att jag tagit mig såhär långt i livet. Så jag gick o köpte en ny mobil. Fast den va trasig. Så först igår eg fick jag en ny mobil. En vacker htc wildfire e nu min. Mocha färg trodde jag att jag skulle få, men nu ere alltså än en gång en röd mobil jag har. =) Den e hemskt vänlig.


Idag e min tredje lediga dag på raken (kunde ha jobbat kvällen på nian igår men hade ett inplanerat besök av kära isabelle så jag kunde inte) och som jag har haft det gött senaste dagarna.


Första dagen (i tisdags) använde jag o lars åt att städa städa städa. Kök, vardagsrum och matrum samt åkte o handlade första luren. Sen igår for vi iväg o bytte luren, handlade lite o hämtade upp isabelle och sen va vi bara här o hade det gött.. Värsta höstrusket igår ju o det verkar inte bättre idag. Shit vare regna inatt!


Idag då... tja... solen skulle komma om man fick tro på tv4-vädret förut. Runt kl 14 skulle den kika fram. OM den göre så kanske jag putsar nått fönster o prövar o hänger upp den nya gardinen mamma sytt på mina önskemål. E nyfiken på hure blir med den. Om typ... tjugo minuter nu ska vi väl försöka ta oss genom stormen till gymmet o köra ett pass. Inte varit där på ett tag nu ju. Men det har varit en del annat ;) Storstädet va ju iaf som ett gott konditionspass när man sprang runt med dammsugarn o försökte suga katthår ur mattorna och igår dansade jag faktiskt en hel timme!


Det hade jag längtat efter! Att bara röra sig till musiken. Blir mer sånt framöver kan jag lova!

Nej om man skulle läsa lite bloggar,  kanske borsta sina bisslar o sen försöka svida om?

Skål i kallt kaffe o ha en bra dag!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Syster H. Nyutexad sjuksköterska, utvandrad från Kd till Forshaga. Skriver om allsköns ointressanta ämnen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards